Klurigehetens Funderingar

Här sitter jag och hoppar upp och ner på stolen åt en riktigt super KISS låt. Helt great! Tänk om man kunde spela ( sjunga den i mitt fall ) den?
Fast då kommer min hjärna in med en kommentar: Duger den till cover?
Hur man än försöker kan man inte låta som de gamla, underbara rockband som alla lyssnat på nån gång.
Så varför försöker man änns?
Jaa, varför försöker jag?
Gör man nytt material kan man, om man har tur, bli ett rockband alla minns. Lyssnar på lika länge som de gamla godingarna.
Är man ett coverband är det större chans att alla säger " Guuuuuuuuud, vilket dåligt cover!!! Det är ju katastofalt! "

Myror in my head...
Från cover till the love.

Vem ska man välja när man har fått utbudet att frossa i två stycken sötsaker?
The kind one eller The sexy one?
Egentligen vet jag ju vem jag helst vill ha, men då sårar jag den ena.

Jaadu, ibland händer så mycket på samma gång.
Och idag har jag brutit mitt viktigaste löfte. Nyfiken?
Du kommer aldrig att få veta vad det var...
Jag kommer att dölja det för dig tills jag gör det igen.
Allt för Kärleken!!!

Jag hjärtar er!
    //MirandaMirre                                                                <3


                      Inne:                                         Ute:
                 Snyggingar                          Snuskhumrar
                    Nanok                                    Kamrat
                 Big Bang                                   Fimpar
            Röda instrument                       Pepsi Max
         Pirriga meddelanade               Smetamunkar

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg.)

2009-07-28 @ 18:51:14
URL: http://irregronvik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej söta du!

Ikväll avslutas vår frågestund! Det är rätt bra om du har undrat

något om tvillingar, men inte fått svar! Bloggen drivs av tvillingarna

nattie och vikkie. Vi kör frågestund för att vi vill att just du ska

få svar på frågor som du har. Vi svarar 100 % ärligt.

Har du några frågor om tvillingar eller om vad som helst

så kan du ställa dem i vår blogg :). Vi har lovat att svara på

alla frågor <3. ha en bra dag och hoppas vi hörs i vår blogg.

2009-08-03 @ 12:32:49
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: irene

rösta i min blogg vilken header som är bäst!!

2009-08-03 @ 13:49:15
URL: http://irregronvik.blogg.se/
Postat av: Anonym



FRÅGESTUND NU PÅ MIN BLOGG STÄLL EN FRÅGA ELLER FLERA ,TACK:)

2009-08-11 @ 12:00:35
URL: http://irregronvik.blogg.se/

Kommentera Mina Memoarer Här:

Ditt Vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte för omvärlden)

Jag hittar dig på bloggen:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0