Rädslor vs Sjukdomar

Jag vet redan nu att detta kommer att bli ett långt inlägg, men jag skulle vilja att du läste det. Jag vill inte plåga dig med mina ramslor, och det är inte heller min mening med detta inlägg. Min mening är att du ska få reda på sanningen bakom den "livsfarliga" svininfluensan. Den som skrämmer oss människor till den grad så att vi måste spruta in den i våra kroppar så den verkligen ska ta kol på oss. Varför plåga friska kroppar?

Låt oss ta hela denna hemska historia från början, så du förstår allting.
Tänk dig att svininfluensan inte änns finns.

Läkemedelsindustrin är den ledande banditen som tjänar mer pengar på ett år än du någonsin kan räkna.
De tjänar dem på andra människor sjukdomar och lidande.
De vill tjäna mer och mer och mer... De är helt besatta av pengarna som hela tiden måste rulla in på miljardvinst varje år.

Det är som när du är godissugen. Ju mer du äter, ju mer vill du också ha.

Tillsist är de så besatta av miljarderna att de slutar tänka sunt. De tänker bara på hur de ska tjäna mest.
Skit i om människor får lida för det, bara läkemedelsindustrin får sina pengar.

Deras senaste påfund är H1N1.
Det började med att några personer dog av en helt vanlig influensa, precis som de gör alla år. Jag slår vad om att de som dog var fattiga och led av svält.
Då kom dessa smarta gubbar på att de skulle sprida rykten om ett livsfarligt influensavirus. De sålde det till media, de kanske lade på några siffron när det gällde dödfallen. Media svalde det med hull och hår.
Såklart, när det kom från ledande forskare inom läkemedel.
I själva verket fanns den inte.

Man skrämde upp jordens befolkning till max. Alla blev rädda att de skulle bli sjuka och dö.
Lekemedelsindustrin satt bara på sina höga hästar och njöt av uppståndelsen.
De skulle snart presentera deras viktigaste spelkort: Vaccin. Bara alla var tillräckligt rädda, så att alla skulle vilja vaccinera sig.

Så kom den dag då man började sälja vaccinet man tagit fram åt länderna runt om i världen.
Ingen vet vad vaccinet egentligen innehåller. Det man vet är att det innehåller ägg, som gör att vi människor får hönans dna i kroppen. Hur roligt är det? Chansen är stor att det på något sätt visar sig i våran hälsa. Har vi riktigt otur kanske det börjar växa fjädrar på oss.
Vaccinet innehåller också ett ämne som skadar våran hjärna. Vi blir dummare än vi varit förrut. Läkemedelsindustrin vill ha slavar som lever på medicin, så att de ska få sina miljarder.

Det betyder att de vill att vi ska bli sjuka.
Det blir vi också av deras vaccin.
Hur många har inte fått "biverkningar" av det i form av feber och spyande? Och om det är biverkningar, vad är då de riktiga verkningarna?

Vad är vi rädda för egentligen?
Det är våra rädslor som leder till sjukdomarna.

Jag vill bara råda dig att för allt i världen INTE vaccinera dig. Det kan bli det sista du gör, innan vi hittar dig tre meter ner i jorden, inuti en kista.

Jag hjärtar er!                                  <3
//MirandaMirre
(Bild:   Google                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt ärligt så tycker jag att folk skall få välja själv utan att bli anklagad av någon för man har ju endå rätt till det? och hur kan du ha bevis på allt sånthär?

2009-11-22 @ 18:11:31
Postat av: Anonym

Helt ärligt så tycker jag att folk skall få välja själv utan att bli anklagad av någon för man har ju endå rätt till det? och hur kan du ha bevis på allt sånthär?

2009-11-22 @ 18:59:40
Postat av: MirandaMirre

Klart folk får bestämma själv. Jag framförde bara det som forskare i Amerika kommit fram till. Doktorer som insett vad de sysslat med och börjat sprida ut den stora sanningen.

Men klart det kan vara vi som har fel, och ni som har rätt. Men jag står för min åsikt.

Vi kan inte fortsätta leva som vi gör. En förändring måste ske.

Vi får se....

Jag hjärtar åsikter.

Jag hjärtar er!

//MirandaMirre <3

2009-11-22 @ 19:56:32
URL: http://mirandamirre.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du kanske ha rätt med att vi måste ändra oss ja! men vaccin påverkar väl oss och det gör man själv som man vill jag menar det var ju gratis man kan lika bra dö av influens eller överleva FAST man inte tagit vaccin ja de har du rätt i , men om du tar vaccin e de ganska sällan man dör , om det inte har drabbat en före man tagit sprutan. Isåfall om dom där "forskarna" spritt ut det varför kommer det aldrig ut i världen ut så att folk ser och KAN läsa och HÖRA om det

2009-11-22 @ 22:33:23
Postat av: MirandaMirre

Det finns bara man vet vad man ska leta på. Det är på engelska allting men det finns hur mycket material som helst på youtube bara man orkar sitta och leta.

Du har rätt, det är sällan man dör av vaccin, men det är många som blivit handikappade eller lama av det. Då är det nästan bättre att dö än att bli rullstolsbunden resten av sitt liv. Kvicksilvret som är i vaccinet kan ge biverkningar på långt sikt. Det är trots allt en mycket giftig metall.

2009-11-23 @ 19:50:06
URL: http://mirandamirre.blogg.se/

Kommentera Mina Memoarer Här:

Ditt Vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte för omvärlden)

Jag hittar dig på bloggen:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0