Fjärillar i Magen

Här är jag igen. Jag har inte skrivit på länge, konstigt faktiskt!:P
Men här kommer ett låååångt men superroligt inlägg: Mirre kan faktiskt göra grymt roliga saker hon också!

Högstadiet har börjat. 7E Rocks!!! Ingen typ att bli kär i är ända minuset, men kan ju inte få allt man vill ha!
Jag har fått en ny bästastebästa kompis som heter Jasmine Stenback. Eller Jasse, om du vet bättre vem det är då.
Vi har så grymt roligt när vi är i farten. Kanske jag ska ta och berätta om våra allra största bravader?

En fredag för inte så länge sedan kan jag ta och börja med:
Jasse blev ihop med en klasskamrat typ två dagar efter vi hade börjat i högis. Han bodde i Yttermark.
Så vi åkte dit, hur självklart som helst...
Jasses farmor skjutsade oss dit men hon sade så här: " Ja kommer itt ett är, ni foår no ta er häim på na anna sätt. Shenn kan itt ja buri faar runt häla Närpes. Å ni foår itt ring ett faffa heldär!"
Vi var så desperata så vi sa okej, vi liftar hem.
Vi träffade denna kille ( inget namn, de är inte ihop mera ) och hade ganska roligt. Jag gjorde nåt som jag ångrar så otroligt mycket, men jag håller på att komma över det... Jag frågade på en viss typ ( the Sexy one som jag talade om förr i ett inlägg ). Jag gör inte om det!
När klockan började närma sig nio var vi fortfarande vi Yttermark. Tiden då jag måste vara hemma närmade sig med stormsteg... Vi kom inte hem. Vi satt fast i Yttermark.
Det slutade med att Jasse ringde till Farfar som inte verkade alltför glad. Men vi kom hem...

Dagen efter var en lördag, visst?! Då tog vi cyklarna och cyklade till Yttermark för att träffa Honom.
Jasse och jag tänkte som så att vi kommer ju iallafall hem på det sättet. Det var supervarmt ute den dagen.
Det var ganska tungt att cykla i den värmen, så vi var ganska svettiga när vi kom fram. Vi stank, med andra ord!:P
Fast den lördagen kommer jag att minnas länge, för den var Bäst! Vi träffade en annan typ som jag blev kär i bara sådär panggg... Han är super rolig kan jag tala om!
Jag ramlade i en bäck. Helt typiskt mej! Han med stort H höll på att skratta ihjäl sig. Hahha, det såg faktiskt roligt ut. Ni skulle ha sett. :P
Vi kom hem tolv på natten. Våra föräldrar var inte så jätte glada...:/ Men vi hade roligt, det är väl huvudsaken eller hur?!
Jag berättar inte allt, det är hemligt. Du skulle förstå vem jag talar om... Men vi hade så himla roligt så det inte var klokt!!!

Villavslutning:
Jasse och jag var tillsammans som vanligt. Denna gång var vi på Mirres fina villa i Nämpnäs.
Fast inte hela kvällen. Vi åkte till Kaskö och träffade Honom med stort H ( Jasses typ alltså! )
Och som vanligt kom vi inte hem. Vi var fast i Kaskö en kväll full med läskiga typer. Jag kan avslöja att jag var så grymt rädd hela den kvällen så jag hade ont i magen...:P
Just som det hördes ett superläskigt ljud ur skogen kom Jasses farmor efter oss. Jag har nog aldrig varit så lycklig!

Jag har inte berättat något om Tomatrock. OverDrive och jag spelade ju där.
Men i alla fall så gick det jätte bra!!! Men före spelningen, ni anar inte hur gryyymt nervös jag var. Fast på scen var det som bortblåst och jag talade med publiken som om jag gjort det hundra gånger förut.
Jihuuu, det var såååå roligt. Den kvällen var jag på g och ut och raggade på Slättens Mystik med Elin, Bella och en hel hög farliga tjejer!

Jag hjärtar er!
//MirandaMirre                                           <3

Inne:                                    Ute:
Tomatrock                        Kalax klassfest
Högstadiet                           Lågstadiet
Yttermark                              Kaskö
Sena kvällar                        Tidiga morgnar
Nothing else matters med Metallica   Svenne Banan
7E                                    Vattenpölar

Kommentarer

Kommentera Mina Memoarer Här:

Ditt Vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte för omvärlden)

Jag hittar dig på bloggen:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0