Munterhet På Mina Läppar

Adjö alla tråkiga inlägg om livets vändningar och hej till ett roligt inlägg.
Årets uppdatering av den knäppskalle som ibland kallar sig Mirre!
Du tänker: Hjäälp, vill vi veta detta?
Jag tänker: Yes, nu ska alla få bekräftat att jag är... Hmm... Levande?!
Så klart att du vill höra på!

Angående sportlov: Har knappt tillbringat en natt hemma i min egna säng full med kramizdjur.
Jag har tillbringat nätterna i fullkomligt främmande sängar, men vi hart kommit riktigt bra överens. Jag har nu i alla fall sovit mer än två timmar varje natt. Beat that!
Ida Ingström tillbringade två nätter på raken med mig. Men sedan... Ja, sedan blev hon rädd för mig och flydde iväg till Åland. Helt onödigt! Saknar ju min sötnos... Hoppas hon lever ännu.
Och hallå, så farligt är det väl inte att leva med mig, eller?!
Bella Bjon har också fått den äran att ha mig som gäst en natt.
Jag har mardrömmar ännu...
Nääeej, skämtade bara, det är nog hon som har mardrömmar!

Angående musik: Yeeah! Vet du, jag hoppades att jag skulle fråga det. För jag har flera bra låtar att presentera.
( eller återuppväcka, för detta är väl gamla godingar, antar jag! )
Vad sägs om The Lady in Red? Vi gör en playlist, och lova mig att lyssna på dessa låtar.
Annors... Tjaa, annors...

1) Heaven is a place on Earth - Belinda Carlisle ( Typisk 80- tals låt, men sååå härlig! )
2) The Phantom of the Opera - Nightwish ( Älskar! Helt mumsig kombination av opera och hårdrock )
3) Remember When - Alan Jackson ( Till något helt annat: Underbar country! )
4) Angels Don't Kill - Children of Bodom ( Jahapp... Saknar ord! Lyssna på gitarrsolot så förstår ni! )
5) The Lady in Red - Chris Deburgh ( En riktig tryckare! Helt enkelt mumsig )
6) Sonne - Rammstein ( Jag älskar tyska just nu! Och lyssna på refrängen... Yo Man! )
7) Listen To Your Heart - Roxette ( Roxette har varit bra i alla tider, men denna låt är... Wow! )
8) If I Could Turn Back Time - Cher ( En stor favorit! Man kan inte låta bli att sjunga med! )
9) Bed of Roses - Bon Jovi ( Bon Jovi är alltid Bon Jovi. Går bara inte att sluta älska! )

Angående romantik: Det skulle ni allt vilja veta?! Men sorry att göra er besvikna. Inget på denna front.
Vi går vidare...

Angående snön: Yeah, Baby, Yeah! Älskar glittret och...
Jahaa, där tog poesin slut! Vad ska vi göra nu?

Angående fiolen: Hmm... *generad*
Varför frågade jag det? Jag har inte spelat på någon vecka och jag har dåligt samvete för att fiolen måste bli dammig nu igen. Men det får bli vår hemlighet. Ingen får avslöja detta!!!^^


Ähh... Nu avrundar vi detta. Ni har fått veta sådant jag inte ens visste själv.
Inte praa, inte praa!

Jag hjärtar er! (fortfarande)
//MirandaMirre                       <3



(Bild: Google) Roxette (Y)                                    (Bild: Google) Cher (Y)

Kommentarer

Kommentera Mina Memoarer Här:

Ditt Vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte för omvärlden)

Jag hittar dig på bloggen:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0